DOPRAVA – přehled možností
Česká pošta
- ČR balík NA POŠTU – 139,00 Kč
- ČR balík DO RUKY – 149,00 Kč
- ČR balík DO BALÍKOVNY - 90,00 Kč
- dobírka – v ceně zásilky
GLS
- ČR balík – 109,00 Kč
- SK balík – 240,00 Kč
- ČR balík na ParcelShop – 80,00 Kč
- dobírka – 30,00 Kč
PPL
- ČR balík – 109,00 Kč
- dobírka – 30,00 Kč
Z přepravních společností využíváme GLS nebo PPL, vždy se snažíme, aby zásilka byla co nejrychleji u Vás, podle toho volíme přepravce.
Top Trans – využíváme při zasílání objemnějšího zboží
- ČR balík – 359,00 Kč
- dobírka – 30,00 Kč
Uvedené ceny jsou včetně DPH, jedná se o minimální ceny. V případě změny ceny za dopravu vždy upozorňujeme předem, před odesláním a vyřízením objednávky.
Při převzetí zásilky potvrzujete svým podpisem její převzetí.
Převzetí mohou potvrdit i jiné osoby, u nichž lze za daných okolností předpokládat, že jsou oprávněné k převzetí zásilky.
K těmto osobám náleží v prvé řadě osoby přítomné v provozovně příjemce, u zásilek na soukromou adresu osoby na ní se zdržující, u doporučených zásilek pouze příjemce či osoby disponující plnou mocí.
Podpisem Příjemce stvrzuje, že Zásilka byla doručena řádně a splňuje všechny potřebné náležitosti.
Pokud tedy nastane situace, kdy si všimnete poškozeného balíku (roztržení, promáčknutí …) je nutné ještě před PODPISEM sepsat s řidičem ZÁPIS O ŠKODĚ.
Zásilku obratem otevřete a zkontrolujte její stav, pokud u zboží je nějaké poškození, nebo je zásilka neúplná, je nutné hned řešit.
Reklamace poškozené zásilky přepravní službě:
Požární bezpečnost s.r.o. vždy předává přepravním službám zásilky řádně zabalené a nepoškozené - toto nám vždy stvrzuje řidič při převzetí zásilek. Odesilatel zásilky - tedy Požární bezpečnost s.r.o. - je při reklamaci poškozených zásilek třetí osobou a nemá vliv na průběh reklamačního řízení. Pro snadné vyřízení reklamace poškozené zásilky byste měli dodržet následující postup:
a) přesvědčete se, že balík nemá pomačkaný nebo potrhaný obal nebo že není jinak poškozen
b) pokud je vše v pořádku, podepište převzetí
c) pokud balík jeví jakékoliv známky poškození, je nutné sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti protokol o škodě (řidič je povinen Vám vyhovět)
d) před řidičem balík otevřete a společně se přesvědčete, zda je zboží v pořádku
e) pokud je zboží poškozeno, zásilku nepřijímejte a sepište do protokolu o škodě, že zboží je poškozeno; poškození zásilky není možné reklamovat později než při převzetí