Kalové čerpadlo HONDA WT 40
Motorové kalové čerpadlo WT 40 je skutečně největším dělníkem do nejtvrdších podmínek profesionálního provozu na staveništích, těžařském průmyslu a všude tam, kde je nutné rychlé přečerpání velkého množství silně znečištěné vody obsahující i pevné částice do zrnitosti max. 31 mm hlavně při povodních. Profesionální čerpadlo je usazené v pevném a odolném trubkovém rámu, který odolá hrubému zacházení i v těžkých pracovních podmínkách. Tomu odpovídá i pohon spolehlivým profesionálním motorem Honda.
Model největšího motorového kalového čerpadla. Vysoce odolné kalové čerpadlo pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše je zavěšeno v pevném ocelovém rámu. Na šroubení lze připojit šroubovací hasičskou půlspojku typu "A", na kterou snadno napojíte hasičskou hadici. SPOJKA NENÍ SOUČÁSTÍ (naleznete v souvisejícím zboží).
Toto motorové kalové čerpadlo je svým provedením a výkonem největší v nabídce a je určeno převážně pro každodenní přečerpávání velkého množství silně znečištěné vody hlavně při likvidaci následků povodní či záplav. Mimořádné odolnosti čerpadla bylo získáno extrémně odolnou konstrukcí litinové čerpadlové skříně a kuželového, vysoce odolného oběžného kola. Víko čerpadla je snadno odnímatelné pro možnost důkladného vyčištění čerpadla od kalů, štěrku, suti a všech ostatních zbytků znečištěné vody. Celé čerpadlo je uloženo na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu čerpadla proti případnému poškození a zároveň slouží jako manipulační madlo.
Spolehlivý profesionální čtyřtaktní motor je s dostatečnou rezervou bez problémů schopen pohánět i vodní čerpadlo o max. průtoku až 1640 litrů za minutu. Základní výbava čerpadla zahrnuje kromě stroje samotného také sací koš, příslušné šroubení a hadicové nástavce s hadicovými svorkami pro hadici o průměru 100 mm.
Ovládání čerpadla je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, čerpadlo postavit na vodorovnou plochu, čerpací skříň zalít čistou vodou, motor nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat až si čerpadlo nasaje vodu sací hadicí. Po nasátí vody lze množství přečerpávané vody regulovat otáčkami motoru. Čerpadlo je utěsněno velmi kvalitní mechanickou hřídelovou ucpávkou z karbidu křemíku, která je sice velmi odolná vůči abrazivnímu působení přečerpávané kapaliny, ale velmi náchylná na přehřátí. Proto je nutné před nastartováním motoru vždy čerpadlo zalít vodou. Konstrukce čerpadla je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení chvění od motoru na rám. Údržba čerpadla je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru a proplachování čerpadla po použití znečištěné, či jinak agresivní vody.
výkon: | 8,7 kW / 11,7 HP |
---|---|
max. průtok: | 1640 l/min (98400 l/hod) |
dopravní výška: | 26 m |
max. hloubka ponoru: | 8 m |
max. velikost pevných částic: | 3,1 cm |
max. pracovní tlak: | 2,6 bar |
hmotnost: | 78 kg |
rozměry (D x Š x V): | 73,5 x 53,5 x 56,5 cm |
pracovní otáčky motoru: | max. 3600 |
nasávací otvor: | A110 (4) |
výtlačný otvor: | A110 (4) |
typ motoru: | HONDA GX 390 |
chlazení: | nucené vzduchem |
zapalování: | digitální CDI s proměnným předstihem |
objem palivové nádrže: | 6,5 l |
objem olejové nádrže: | 1,1 l |
garantovaná hlučnost db: | 110 |